Проект презентує послуги найбільшого харківського дистриб’ютора — Торгової Групи «Союз». Сайт має сучасний адаптивний дизайн, створений відповідно до брендбуку компанії. На ньому представлені всі компоненти і модулі, необхідні для успішного ведення бізнесу: умови співпраці, каталог продукції, список партнерів, розділи з інформацією про компанії, контактними даними і вакансіями. Об’ємний продуктовий портфель розбитий за категоріями і торговими марками. У той же час можна подивитись, який тип продукції реалізує кожен з постачальників, які супермаркети і торгові мережі є партнерами компанії.
Особливості
Структура, дизайн і навігація сайту були реалізовані таким чином, щоб їх було зручно використовувати з мобільних пристроїв. Для підвищення юзабіліті в каталозі налаштована внутрішня перелінковка: перейшовши в одну з категорій, користувач бачить всіх постачальників продукції даного типу; перейшовши на сторінку будь-якого виробника, він може вивчити весь асортимент пропонованих їм товарів. Для залучення потенційних партнерів створений окремий розділ «Співробітництво»: на ньому можна вивчити переваги роботи з компанією, а потім відразу заповнити і відправити форму «Подати заявку». У розділі «Вакансії» можна не тільки ознайомитися з вимогами до потенційних співробітників, але також завантажити анкету кандидата. Безпосередньо через сайт також можна зв’язатися з представниками компанії, скориставшись функцією зворотного зв’язку в розділі «Контакти». Щоб збільшити впізнаваність компанії і представити її діяльність максимально наочно, ми додали на сайт фотогалерею з зображеннями складських приміщень, автопарку і робочих місць.
Ключові етапи розробки проекту:
- аналіз специфіки роботи компанії та сайтів конкуруючих підприємств;
- розробка структури і адаптивна верстка сторінок;
- розміщення актуальної бази товарів і послуг та іншого контенту на сайті;
- додавання модуля подання заявки і форми зворотного зв'язку.