SEO аудит сайту
SEO-аудит сайту — це детальний аналіз сайту, який націлений на виявлення помилок на сайті які впливають на його ранжування в пошуковій видачі. Дана послуга є обов’язковою і базової для подальшого успішного просування сайту.
У мережі зібрано сотні тисяч сайтів однакової тематики, багато з них існують довгі роки і впевнено займають перші позиції в пошуку по цільових запитах. Конкурувати з такими сайтами дуже складно, не маючи при цьому ніякого досвіду просування. Саме тому перш ніж приступати до просування сайту, необхідно попередньо виявити всі можливі слабкі сторони і «зміцнити» їх.
В результаті проведення комплексного аудиту фахівець виявить всі фактори, що заважають сайту піднятися в ТОП пошукової видачі, і складе список рекомендацій для власника сайту який він може передати далі програмістам. Виконання даних рекомендацій дозволить отримувати більше трафіку на сайт і, відповідно, збільшити конверсію вашого бізнесу.
Замовивши послугу SEO-аудиту сайту в DARTC клієнти гарантовано отримують докладний звіт за існуючими помилками і пропозиції щодо їх усунення.
Кому потрібен SEO-аудит сайту
Послуга SEO-аудит сайту необхідна всім, у кого є свій інтернет-ресурс. Провести детальний аналіз повинен кожен, хто бажає вивести сайт в ТОП пошукової видачі за певними цільовими запитами і закріпитися на отриманих позиціях.
Відповідно, SEO-аудит можна проводити на будь-якому етапі створення сайту:
- На стадії створення і доопрацювання;
- При первинній підготовці до просування;
- Під час розкрутки сайту (щоб визначити допущені помилки і оперативно їх усунути).
Виходить, що дану послугу потребують всі власники сайтів, які до цього моменту не проводили SEO-аудит. Крім цього, якщо сайт раптово почав втрачати позиції в пошуковій видачі або ж зменшився потік клієнтів, це говорить про наявність помилок. Щоб швидко і якісно їх усунути, необхідно провести повний SEO-аудит.
Яким буває аудит сайту?
Умовно аудит сайту можна розділити на кілька видів робіт. SEO-фахівці проводять наступні види аналізу.
Програмно-технічний
Даний аудит передбачає детальний аналіз технічних аспектів сайту і його програмних компонентів. На етапі програмно-технічного аудиту наші фахівці роблять наступне:
- Перевіряють швидкість завантаження сторінок сайту;
- Перевіряють валідність HTML-коду (перевірка на наявність можливих помилок і на відповідність всім міжнародним стандартам);
- Проводять тестування сайту на адаптивність і коректність відображення у всіх існуючих браузерах (кросбраузерність);
- Проводять аналіз працездатності навігаційних елементів сайту і коректності відображення всіх кнопок;
- Роблять перевірку наявності битих (неправильних, неактивних) посилань на сайті; наявність сторінок з 404 помилкою.
У кожному індивідуальному випадку список робіт може змінюватися - скорочуватися або розширюватися в залежності від поставлених завдань.
Пошуковий SEO-аудит
Пошуковий SEO-аудит сайта має на увазі повний аналіз сайту згідно з усіма вимогами пошукових систем. Саме на цьому етапі робіт фахівці проводять необхідну оцінку можливих помилок, які в більшій мірі заважають потрапити Вашому сайту в ТОП пошукової видачі по цільовим запитам.
На даному етапі ми робимо наступне:
- Перевіряємо наявність файлів robots.txt і sitemap.xml на сайті, а також проводимо їх аналіз на правильність їх налаштування;
- Проводимо пошук дублів сторінок сайту;
- Аналізуємо правильність побудови адреси сторінок ресурсу, перевіряємо наявність настройки ЧПУ;
- Аналізуємо всі витікаючі посилання;
- Проводимо глибокий аналіз вхідної посилальної маси сайту;
- Проводимо аналіз мікророзмітки сайту;
- Вивчаємо наявність дзеркал сайту;
- Аналізуємо наявність карток товарів на сайті та їх якість.
У DARTC ми звикли шукати індивідуальний підхід до кожного клієнта, виходячи з його цілей і потреб. Залежно від тематики сайту і його завдань, ми коригуємо комплекс робіт.
Перевірка юзабіліті сайту
В останні роки сайти «для пошукових систем», які роблялись виключно з метою отримання максимального прибутку, стали значно знижуватися у видачі. Причина цього проста — всі пошукові системи зараз лояльні тільки до тих сайтів, які створені «для людей».
Що це означає? Це означає, що якщо Ваш сайт незрозумілий, неструктурований, погано оформлений і не несе ніякої інформаційної цінності клієнту, найімовірніше, що вивести його на задовільні позиції не вийде. Відповідно, необхідно проводити аналіз юзабіліті сайту, грунтуючись на призначений для користувача досвід.
Поведінкові чинники залежать від наступних факторів:
- Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, за допомогою якого користувач максимум в 3 кліка може вирішити своє питання на Вашому сайті;
- Приємний дизайн, який не має дратівливих квітів;
- Читабельний шрифт з правильно підібраною контрастністю;
- Адаптивність під всі види мобільних пристроїв і коректне відображення всіх сторінок сайту на ПК;
- Наявність елементів, що спрощують взаємодію клієнта з сайтом - "хлібні крихти", пагінація, зміст на інформаційних сторінках;
- Зручні поля пошуку, покупки і оформлення замовлення.
На даному етапі робіт ми проведемо для користувача тестування найважливіших елементів сайту і складемо остаточне рішення.
Аналіз контенту
SEO-перевірка сайту неможлива без докладного аналізу його вмісту. Якісний контент — це ключ до успішного просування. На даному етапі робіт завданнями наших фахівців є аналіз відповідності розміщеного на сайті контенту всім актуальним вимогам і умовам пошукових систем. Ми перевіримо:
- Наявність на сторінках релевантних контенту title і description;
- Наявність і релевантність заголовків Н1 та Н2 тексту;
- Наявність ключових слів, їх доцільність та актуальність;
- Корисність, експертність і унікальність всього текстового контенту;
- Наявність на сайті візуального контенту, правильність його оформлення;
- Оформлення текстового контенту - наявність структури, блоків важливості, візуалізації важливих моментів тексту.
Очікуваний результат
В результаті проведення SEO-аудиту сайту наші клієнти отримують докладний звіт, який дозволить вирішити як мінімум 5 завдань, завдяки яким будь-який сайт можна вивести в ТОП пошукової видачі.
01Переконатися в тому, що дизайн сайту є «доброзичливим» — це основа поліпшення поведінкових факторів користувачів на сайті. Крім цього, візуальне оформлення інтернет-ресурсу має також бути оптимальним з боку SEO — це завдання має вирішити відповідний фахівець.
02Максимально використовувати можливості існуючого контенту — цінністю текстів і візуального оформлення часто нехтують. Однак, саме завдяки правильній SEO-оптимізації текстів і грамотно складеного завдання для копірайтерів можна домогтися максимальної конверсії.
03Оптимізувати всі сторінки сайту, їх мета-опису і регіональність — після аудиту можна значно поліпшити якість ключових сторінок, підвищити їх на пару-трійку позицій у видачі завдяки грамотно прописаним метаданим. Також географічна прив’язка сайту до потрібного регіону дозволить отримувати тільки якісні ліди.
04Отримати новий потік клієнтів на сайт завдяки проведенню необхідних робіт — власне, саме це і необхідно нашим клієнтам. Ми допоможемо визначити, чому на сайті «застій» і як розширити клієнтську базу за допомогою інструментів SEO.
05Переробити підхід по SEO-просуванню і ввести на свій сайт нові ініціативи — в разі зміни структури сайту, необхідності провести редизайн або ж повне оновлення, SEO-аудит дозволить грамотно скласти нову стратегію з урахуванням всіх нюансів даного сайту і його тематики.
Чому варто звернутися в DARTC?
DARTC — це багаторічний досвід роботи і десятки задоволених клієнтів.
Звертаючись до нас за послугою SEO-аудиту, кожен клієнт отримає ряд переваг:
01З вами буде працювати ціла команда досвідчених фахівців, які професійно вирішують поставлені завдання. Ми супроводжуємо клієнтів на всіх етапах і зрозуміло пояснюємо необхідність проведення тих чи інших робіт.
02В кінці роботи складемо повний звіт, який дозволить вирішити всі існуючі проблеми. Крім цього, ми підготуємо деякі рекомендації щодо поліпшення вашого сайту і при необхідності самостійно впровадимо дані оновлення.
03У DARTC кожен фахівець знає про важливість дотримання дедлайнів. Ми не «годуємо» наших клієнтів обіцянками підготувати все на завтра, а без зайвих слів робимо роботу «на вчора».
04Менеджери проектів повністю занурюються в їх специфіку і будуть говорити з вами на одній мові. Навіть в разі складної тематики вашого сайту, ми максимально розберемося в ній, щоб аналіз був максимально точним.
05Кожен клієнт — особливий. Ми розуміємо це, тому ніколи не діємо за єдиним шаблоном. Індивідуальний підхід — це запорука успішних партнерських відносин між клієнтом і підрядником.
Кожен день ми виконуємо різні види робіт, щоб оптимізувати ваші продажі і домогтися максимальної конверсії вашого бізнесу.