Навесні 2018 новий гравець на харківському ринку велопроката, власник «Спиці» звернувся до нас із замовленням: створити корпоративний сайт, який би анонсував появу його проекту і сприяв швидкому залученню клієнтів. Щоб грамотно втілити цю ідею, ми в тісній співпраці з замовником розробили фірмовий дизайн і структуру сайту. Він містить всю необхідну текстову і візуальну інформацію, яку потрібно знати потенційним замовникам. На даний момент наші фахівці займаються активним просуванням сайту в інтернеті.
Особливості проекту
Становлення цього проекту почалося з вивчення даної сфери послуг та обговорення побажань клієнта. Було розроблено дизайн у корпоративному стилі, додано і структуровано контент. Відвідувачі бачать умови і вартість прокату, прайс-лист ремонтних робіт, дані про місцезнаходження та режим роботи велопроката. Також на сайті можна відвідати розділ новин або підписатися на групи «Спиці» в соцмережах, щоб завжди бути в курсі цікавих заходів зі світу велоспорту.
Однак головний акцент ми робили в просування сайту, використовуючи можливості SEO и рекламні кампанії.
Особливим досягненням стала акція до Велодня: вона була запущена всього за тиждень до заходу, але тим не менше сприяла тому, що в день поїздки (незважаючи на дощ) в прокаті були розібрані всі велосипеди.
Основні етапи роботи над даним проектом:
- дослідження і порівняння проектів схожого формату;
- складання структури сайту і верстка сторінок;
- розробка дизайну на основі фірмового стилю клієнта;
- розкрутка та просування сайту.