Медіапланування
Що таке медіапланування і навіщо воно Вам потрібно?
Якщо Вам знайома ситуація, що на носі «чорна п’ятниця», а ви згадуєте про це за 3 дні до старту і в турбо режимі запускаєте рекламу або будь-що-небудь на сайт і в соцмережі. Якщо щороку новорічні свята застають вас зненацька і поздоровлення для ваших клієнтів готуються в останній момент. Якщо Ви підключаєтесь в конкурентну боротьбу тільки після того, як ваш конкурент запустив цікаву акцію або програму лояльності для певної аудиторії. Якщо Ви відчуваєте, що Ви весь час на крок позаду, то час подумати про медіапланування.
Медіапланування — це чіткий річний план вашої онлайн і оффлайн активності, де враховані сезонність, точки підвищеного попиту, інфоприводи і т. д. Для того, щоб максимально охопити цікаву для вас цільову аудиторію, необхідний чіткий послідовний план дій.
Етапи медіапланування:
01Аналіз ринкової та конкурентної ситуації
02Визначення маркетингових завдань вашого бізнесу і постановка цілей
03Бюджетування
04Сегментування цільової аудиторії і формування портретів типових представників різних ЦА
05Вибір оптимальних каналів комунікації, майданчиків і медіаносіїв відповідно до обраної ЦА
06Вибір засобів подачі інформації, визначення візуальної мови і тональності звернення
07Планування в часі рекламних кампаній з урахуванням поставлених цілей і завдань
Медіа-план дозволяє оптимально розподілити час на підготовку контент плану, копірайтинг, виробництво відеоконтенту, розробку і виробництво макетів, планування и запуск контекстної реклами та налаштування таргетированної реклами в соціальних мережах і налаштування таргетированної реклами в соціальних мережах, бронь оффлайн рекламних носіїв.
В кінцевому підсумку медіаплан — це велика зведена таблиця, яка містить масу інформації, про те, яку рекламну інформацію ми розміщуємо, де ми її розміщуємо і скільки це коштує.
Медіапланування з компанією DARTC це:
- Висока експертність
- Ефективність
- Оптимальний вибір каналів комунікації
- Відкриті бюджети
- Контроль реалізації
- Регулярна звітність