Контекстна реклама
Контекстна реклама - це рекламні оголошення, які ви бачите у видачі пошукових систем або на сайтах у вигляді рекламного блоку. Основною перевагою контекстної реклами є її швидкий запуск і можливість отримувати перших відвідувачів на сайті вже протягом першої доби її роботи.
Зазвичай, ми рекомендуємо почати рекламну кампанію відразу після запуску проекту, коли пошукові системи почали повноцінно індексувати ваш сайт.
На першому етапі запускається тестова рекламна кампанія яка дозволяє оцінити ефективність і попит не рекламовані послуги або товари. За результатом роботи тестового періоду ми робимо звіт і прогноз по роботах на наступний місяць.
У різних сегментах бізнесу, різних регіонах і при роботі з різними товарами вартість кліка буде істотно відрізнятися. Принцип роботи контекстної рекламної компанії — ви платите за натискання (клік) на посилання, тобто за перехід на сайт, а не за покази вашої реклами.
Наш менджер передзвонить і обговорить з Вами всі деталі
- Пошукова реклама - налаштування реклами за ключовими словами в пошуковій системі Google.
- Медійна реклама - реклама, оформлена у вигляді банерів для цільової аудиторії на сайтах партнерах КМС Google.
- Ремаркетінг і динамічний ремаркетинг - рекламна кампанія, націлена на повернення відвідувачів на сайт для здійснення покупок.
- Товарні кампанії - візуалізована реклама товарів у пошуковій видачі з зображенням товару і зазначенням ціни.
Ми працюємо максимально відкрито:
- Ви бачите окремо видаткову частину (вартість рекламної кампанії) і вартість нашої роботи.
- Максимальна прозорість в порядку розрахунків та фінансову звітність.
- Ми рекомендуємо оптимальний бюджет для рекламної кампанії.
- Регулярна аналітика всіх рекламних кампаній.
- Щомісячна звітність.