SMM
Немає такого виду бізнесу, якому не потрібен SMM. Стратегія просування в соціальних мережах залежить від специфіки вашого бізнесу та базується на загальних маркетингових цілях і завданнях вашої компанії.
Кому нужно SMM продвижение?
SMM (Social Media Marketing) — спосіб просування ваших товарів і послуг в соціальних мережах. Це системна робота з вашою цільовою аудиторією на платформах Facebook, Instagram і т.п., яка є невід'ємною частиною інтернет-маркетингу.
Немає такого виду бізнесу, якому не потрібен SMM. Стратегія просування в соціальних мережах залежить від специфіки вашого бізнесу та базується на загальних маркетингових цілях і завданнях вашої компанії. Не важливо, чим ви займаєтеся: надання послуг в сфері медицини, будівництво, ресторанний бізнес, продаєте одяг або програмний продукт — ваш кінцевий споживач це людина, яка буде з задоволенням користуватися вашим товаром або послугою, або, який приймає рішення про співпрацю з вашою компанією. Сьогодні присутність в соціальних мережах — це обов’язкова і необхідна умова, як і наявність сайту, для успішного ведення бізнесу. Будьте впевнені, ваша цільова аудиторія є в соціальних мережах і ваші конкуренти там теж є.
Що дає SMM просування?
- збільшення впізнаваності і популяризація бренду / компанії;
- формування лояльного ставлення аудиторії до бренду / компанії;
- безпосередній контакт бренду / компанії з цільовою аудиторією;
- зростання цільового трафіку на сайт компанії;
- збільшення обсягу продажів;
- управління репутацією компанії та робота з запереченнями;
- можливість зібрати детальний портрет своєї цільової аудиторії: коло інтересів, смаки і переваги, улюблені місця проведення дозвілля і т. п. Ця цінна інформація необхідна для формування вашї торгової пропозиції, вибору інструментів і каналів просування, форми подачі інформації, планування контенту і т.п.
Аудиторія соцмереж
77% аудиторії Instagram в Україні — це молода, активна жіноча аудиторія від 16 до 35 років. Ці дівчата ведуть динамічний спосіб життя, мають гарні смартфони, активно ведуть свої акаунти, заходячи туди в середньому 10 разів на день, багато фіксують на фото і відео.
Facebook — середній вік активних користувачів 25 — 55 років, з яких 59% — жінки, 41% — чоловіки. Це переважно офісні працівники, держслужбовці, підприємці, представники середнього і великого бізнесу, топ-менеджери і керівники середньої ланки, політики. «Типовий» український користувач в Facebook за 30 днів ділиться 1 записом, залишає 2 коментарі і ставить 9 лайків. При цьому в середньому українці натискають 13 разів на рекламні пости за 30 днів, коли середній показник у світі — 8 разів. Джерело
Стратегія просування в соціальних мережах
Маркетингові цілі і завдання вашого бізнесу визначають стратегію просування в соціальних мережах. Для складання плану просування необхідно:
- Провести аудит існуючого режиму: оцінити кількість і активність передплатників, якість контенту і регулярність постинга, візуальне оформлення профілів.
- Провести конкурентний аналіз
- Скласти портрети представників цільової аудиторії
- Описати основні "болі" вашої ЦА
- Визначити ваші сильні та слабкі сторони (SWOT - аналіз)
- Скласти унікальну торгову пропозицію на основі списку конкурентних переваг, виділити пункти відрізнення від конкурентів
- Визначитись з позиціонуванням компанії на ринку
Все це ляже в основу стратегії SMM просування, визначить стиль, формат і тональність подачі інформації.
Особливості просування в соціальних мережах
Головною відмінністю є те, що Facebook, в більшій мірі, цінний змістовним контентом, а Instagram — візуальним.
Стрічку Facebook все частіше розглядають, як джерело новин. Вимоглива аудиторія ретельно підходить до вибору контенту. Актуальний, достовірний, експертний контент залучає активну аудиторію, сторінки з таким контентом швидко набирають велику кількість передплатників. Facebook формує стрічку новин виходячи з ваших інтересів, уподобань і підписок, вашої активності. Чим більше лайків, коментарів і репоста збирає ваш пост, тим частіше він буде з’являтися в стрічці ваших передплатників. На органічний охоплення впливає наповненість вашої сторінки цікавим контентом. Максимально розширити охоплення можна за допомогою таргетированной реклами. Можливості тергетінга дозволяють донести ваше повідомлення або пропозицію безпосередньо вашої цільової аудиторії. Широка панель інструментів і метрик дозволяє відстежувати ефективність ваших кампаній. Детальна статистика допомагає виробити оптимальну стратегію просування.
Головна цінність Instagram — візуальний контент. Сьогодні це не просто красиві фотографії — це відео, сторіз, прямі ефіри. Аудиторія Instagram дуже активно взаємодіє як між собою, так і з різними брендами. Тут можна просувати практично всі. Профіль повинен бути наповнений якісним яскравим візуальним фото і відео контентом. Важливо стежити за популярними хештегом. Рекламу можна запускати як безпосередньо зі сторінки, так і з рекламного кабінету пов’язаної з профілем сторінки Facebook.
що стосується оптимального часу для постінгу, то в цьому питанні немає єдиного правила, що, де, коли і о котрій потрібно публікувати. Якщо це термінова новина, то вона повинна бути опублікована негайно. В іншому потрібно спиратися на особливості і переваги вашої цільової аудиторії. В основному вся працює аудиторія активна рано вранці, в обідній час і ввечері перед сном. Ці прості логічні висновки необхідно тестувати і відслідковувати статистику.
SMM просування c DARTC це:
- розробка стратегії просування;
- створення профілів у соціальних мережах;
- дизайнерське оформлення (брендування) профілів;
- складання та узгодження контент-плану;
- наповнення профілів контентом згідно затвердженого плану;
- підключення та налаштування FaceBook Pixel;
- настройка рекламного кабінету і таргетована реклама;
- робота з аналітикою і конверсіями;
- регулярна звітність з аналізом результатів і рекомендацій з коррективами.
SMM просування - це потужний інструмент інтернет-маркетингу, який дає зростання впізнаваності бренду, збільшення цільового трафіку і зростання обсягу продажів. Але є одне "але"! Прямий контакт зі своєю цільовою аудиторією має і зворотний ефект - SMM прискорить продаж якісного товару або послуги і, з такою ж швидкістю, обрушить вашу репутацію в разі, якщо ваш товар (послуга) не відповідають заявленій якості або рівень сервісу залишає бажати кращого, або ваш сайт не готовий прийняти і оформити замовлення і т.п. Іншими словами, SMM, так само як і реклама, працює на позитивний результат тільки тоді, коли у вас вирішені УСІ маркетингові задачі і налагоджені УСІ бізнес процеси.